2012. január 7., szombat

"Istened, az Úr vonul előtted mint emésztő tűz"

Az 5Móz. 9:3-ban mondja ezt Isten a népének mikor készültek bemenni Kánaán földjére.

Ez nagy bátorítás nekem is most az új év elején. Sokminden van előttem, amik nem fognak egykönnyen megoldódni, sok kihívás, előreláthatólag sok nehéz helyzet, nehéz döntés vár rám 2012-ben is. De amit mondott Isten Mózes által a zsidó népnek akkor, azt mondja most nekem is: Ő megy előttem, Ő fogja leküzdeni ("megemészteni") az akadályokat, Ő fog erőt, bölcsességet adni, és ő fogja előttem egyengetni az utat.

Ha Krisztus követője vagy és Isten akaratában vagy te is, akkor ez igaz rád is. Sok más helyen a Bibliában beszél hasonlóképpen Isten, és mondja, hogy veled van, nem hagy el, győzelemre akar vinni téged (lehet nem olyan győzelemre, amire te számítasz, de mindenképp győzelemre). Bízz benne! Ne félj! "Én veled vagyok..." - mondja neked Isten.